SANDRO FOR THE FUTURE

Кожна деталь важлива для досягнення високих цілей. Як Будинок Моди, ми прагнемо грати важливу роль в збереженні навколишнього світу. Для цього і розповідаємо вам про наші дії, спрямовані на зниження шкідливого впливу на планету і суспільство.

У Sandro цей підхід підтримується всіма нашими захопленими і відповідальними співробітниками, які щодня докладають максимум зусиль для наближення спільної мети. Загальна ідея поваги до нашої планети і до людей, що живуть на ній, є додатковим джерелом натхнення і інноваційних задумів.

Наші зусилля зосереджені на трьох напрямках: продукт, планета та люди.

Люди

Люди

Головні наші цінності: Простота Якість Етика Сміливість.

Продукт

Продукт

Наша мета - більше 60% екологічної продукції до 2025 року.

Планета

Планета

До кінця 2021 року 80% наших постачальників будуть офіційно сертифіковані.

ПРОДУКТ - ВИРОБЛЯТИ МЕНШЕ, АЛЕ КРАЩЕ

ПРОДУКТ - ВИРОБЛЯТИ МЕНШЕ, АЛЕ КРАЩЕ

З 2019 року ми скоротили кількість позицій в наших колекціях на 20%. Це дозволяє нам якісніше масштабувати обсяги виробництва і скорочувати наші складські запаси.

З кожним сезоном ми намагаємося робити нові кроки для досягнення своїх цілей. Ще взимку 2019 року ми назавжди прибрали з наших колекцій хутро тварин, замінивши його синтетичним хутром. Крім того, ми не використовуємо екзотичну шкіру для виробництва нашого одягу і аксесуарів.

На додаток, ми віддаємо перевагу натуральним або екологічно чистим волокнам, а також по можливості вторинним матеріалам.

Ось результати нашої роботи з колекцією Осінь - Зима 2020 і наші цілі щодо колекції Весна - Літо 2021, запуск якої відбувся в кінці 2020 року.

Бавовна65% нашого асортименту екологічно безпечні. Ми особливо пишаємося категоріями толстовок і футболок, в яких частка екологічно безпечної бавовни досягає 99%.

Джинсова тканина 91% нашої джинсової тканини проходить прання за спеціальною технологією EIM, що дозволяє знизити споживання води на 95% і значно скоротити споживання енергії та хімікатів (процес прання EIM - вимір впливу на навколишнє середовище). До кінця 2021 роки так буде оброблятися практично вся наша джинсова тканина.

Віскоза 35% нашої пропозиції віскози сертифіковане Ecolabel або FSC (Forest Stewardship Council), що гарантує відповідальне лісокористування. Наша мета в наступному сезоні, виробництво якого стартувало в червні 2021 року - досягти 45%.

Поліестер 17% поліестеру, який ми використовуємо, являє собою перероблений поліестер GRS (Global Recycled Standard), який підтверджує вторинне використання матеріалів, а також підтверджує відповідність екологічним і соціальним критеріям. Ми хочемо вийти на 40% до кінця 2021 року.

Вовна 36% вовняних светрів і кардиганів виробляються з RWS (Responsible Wool Standard). Цей глобальний стандарт орієнтований на благополуччя тварин і повагу до навколишнього середовища. Ми сподіваємося досягти 60% до кінця 2021 року.

Шкіра 36% нашої шкіри виробляється на шкіряних заводах, сертифікованих LWG, які володіють золотим або срібним сертифікатом, що гарантує тільки кращі практики з точки зору навколишнього середовища, якості і безпеки. Скорочення кількості використовуваних хімічних речовин і споживання води є пріоритетом для цих шкіряних заводів.

Пух 100% пуху для наших пуховиків на наступний зимовий сезон (виробництво якого почалось у червні 2021 року) буде мати сертифікат RDS, що означає, що пух отриманий від тварин, яким не завдавали зайвої шкоди.

Сьогодні 43% нашої колекції виробляються з екологічної відповідальністю. Ми прагнемо до 2025 року виробляти більше 60% екологічно чистих продуктів.

НЕ ПРАКТИКУЄМО ЗНИЩЕННЯ ПРОДУКТІВ

Нарешті, скорочення відходів - один з ключових моментів нашої стратегії. Щоб досягти нашої мети - не нищити товари в кінці життєвого циклу одягу, ми звернулися до циклічного використання, вступивши в партнерські відносини з компаніями, які займаються перепродажем вживаного одягу. Крім того, ми даємо друге життя нереалізованим товарам і невикористаним матеріалам, жертвуючи їх благодійним організаціям і школам моди.

ПЛАНЕТА - ЕКОЛОГІЧНА МЕРЕЖА ВИРОБНИЦТВА

ПЛАНЕТА - ЕКОЛОГІЧНА МЕРЕЖА ВИРОБНИЦТВА

День у день ми прагнемо виробляти і продавати наші колекції з найбільшою екологічною відповідальністю.

Ми віддаємо перевагу постачальникам, чиї виробничі площадки оснащені сонячними батареями або дотримуються політики утилізації відходів і води. Ми також віддаємо перевагу партнерам, які прагнуть до мінімізації негативного впливу від обробки тканин і одягу.

Наприклад, в інтересах скорочення кількості споживаної води, енергії і хімікатів майже всі наші джинсові вироби, представлені в чоловічій колекції Весна - Літо 2020 року, були оброблені з використанням технології EIM.

У довгостроковій перспективі плануємо працювати тільки з тими виробниками, які будуть сертифіковані відповідно до визнаних міжнародних стандартів.

НАШ ВУГЛЕЦЕВИЙ ВПЛИВ

Особливу увагу приділяємо вуглецевому впливу, особливо через транспортування наших колекцій. Море визнано найбільш екологічно чистим видом транспорту, і коли ми працюємо з виробниками, що базуються за межами Європи, ми завжди віддаємо перевагу морському транспорту, а не повітряному сполученню.

У 2020 році 65% наших колекцій були зроблені в Європі, що призвело до зниження викидів вуглекислого газу при транспортуванні.

Відносно решти 35%, це технічні ноу-хау, які поки не доступні в Європі. Наприклад, наші якісні шовк і трикотаж. В цьому випадку ми вибираємо виробників в Китаї, тому що саме там освоєні кращі в світі технології виробництва, що дозволяє пропонувати вам одяг найвищої якості.

Зв'язок, що об’єднує нас

Турбота про навколишнє середовище також означає більш відповідальне ставлення до наших з вами взаємовідносин.

В рамках цього напрямку, ми намагаємося звести використання паперу до мінімуму. Ми використовуємо все менше паперових каталогів колекцій, замінюючи їх цифровими версіями.

У 2020 році ми також розробили кілька варіантів брендових пакетів, які створені з 100% переробленого паперу і придатні для вторинної переробки. Крім того, вішалки в наших магазинах поступово замінюються на вішалки з FSC-сертифікованої деревини (надходить з раціонально і відповідально керованих лісів).

Вся мережа наших філій у Франції тепер забезпечується «зеленою» електроенергією від сертифікованого постачальника. Крім того, наші лампи поступово змінюємо на енергозберігаючі, а освітлення віконних вітрин відключається щоночі з 01:00 до 6:00.

Нарешті, ми працюємо над капітальним ремонтом наших магазинів, переробляючи їх відповідно до нової, більш екологічної концепції:

Наш перший екологічно відповідальний магазин відкрився в Люксембурзі в серпні і був декорований з використанням матеріалів з обмеженим впливом на навколишнє середовище. Наприклад, замість натурального каменю ми використовували покриття для стін, відоме як «Марморіні». Мінеральна штукатурка виготовляється з вапна, натуральних пігментів і мармурової пудри. Наша деревина надходить з лісів з маркуванням FSC або аналогічних лісів. Відповідно до наших цінностей ми віддаємо перевагу високій якості, закуповуючи керамічну плитку для стін і різні твори мистецтва ручної роботи.

ЛЮДИ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КОМАНДИ

Ми активно популяризуємо повагу, справедливість і відкритість в наших командах. У 2019 ми разом з усіма співробітниками Sandro розробили нову модель управління, покликану щодня об'єднувати, направляти і надихати наших відповідальних менеджерів. Це відображення нашої колективної ДНК і цінностей.

В основі нової моделі менеджменту лежать 3 основні принципи:

1.

Сміливість та відповідальність - запорука стратегічного мислення і етичності результатів

2.

Рішучість і щирість - ознаки справжнього Лідера та Управлінця

3.

Лояльність - зростання і розвиток - розвиток команди і гнучкість рішень.

Наведеній моделі управління судилося жити і розвиватися разом з брендом і його командою.

Паритет і різноманітність

Гендерна рівність знаходиться в центрі дискусій в нашому суспільстві. У Sandro ми пишаємося своїми талановитими жінками. Яскравим прикладом є наш топ-менеджмент, що складається на 86% з жінок-управлінців.

Благодійна діяльність в Sandro

Ми вважаємо, що навіть невеликі кроки можуть поліпшити життя багатьох. У ключові періоди року Sandro займається благодійністю. Наприклад, в сезон Різдвяних свят співробітники передають іграшки дітям з малозабезпечених сімей через FXB International, а також одяг благодійній організації La Pièce Solidaire.

Наші відносини з постачальникам

Більшість наших постачальників і виробників - давні партнери, які виросли завдяки успіху Sandro. Ці виробники розташовані по всьому світу, і ми знаходимося в тісному зв'язку з ними, ретельно контролюючи їх відповідальне ставлення до роботи і нашої співпраці.

Ми дуже піклуємося про те, щоб наші партнери дотримувалися наших соціальних та екологічних вимог, а також технічних ноу-хау та ініціатив.

Підписавши глобальний договір Організації Об'єднаних Націй, Sandro формалізувала свої очікування від постачальників, особливо в контексті прав людини, в своїх загальних умовах закупівель та Кодексі поведінки постачальників. Цей Кодекс доступний для ознайомлення на веб-сайті групи SMCP, до якої належить Sandro. Розпочинаючи співпрацю з нами, постачальники зобов'язуються дотримуватися усіх цих положень і гарантувати, що їх субпідрядники також це зроблять.

Так Sandro може забезпечувати суворе дотримання умов праці та основних прав, що є обов'язковими вимогами нашого бізнесу. На сьогоднішній день 65% наших постачальників пройшли аудит визнаними міжнародними організаціями, і ми слідуємо наміченому плану дій, який дозволить досягти результату в 90% до кінця 2021 року.