Повернення товарів

Відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення і/або обмін товару допускається за умови дотримання наступних умов:

• Товар не був у використанні, не зняті відповідні ярлики, бірки, захисні плівки, збережена упаковка;
• Відсутні сліди експлуатації товару. Немає плям, потертостей, розривів, подряпин, забруднень або інших слідів використання;
• З дня отримання товару пройшло не більше 14 днів;
• Збережено товарний чек, який покупець отримав разом з товаром.

За умови недотримання будь-якої з перерахованих умов Продавець має право відмовити Покупцеві в поверненні товару.

Як повернути товар

Щоб оформити повернення:

1. Переконайтеся, що відправляєте товар в тому ж комплекті, в якому отримали його.
2. У посилку обов'язково вкладіть товарний чек і Заяву на повернення следующего образца.
3. Відправте посилку з оплатою відправником до відділення «Нова Пошта».

Реквізити для відправки

м. Київ, відділення «Нова Пошта» № 345 (пл. Майдан Незалежності, 1 (ТЦ “Глобус” 2-лінія))
Отримувач: ФОП Богданова Ірина Леонідівна
Контактний номер телефону: +38 095 304 73 52

Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника «Нова пошта» і сплачується відправником. Оголошена вартість товару, що повертається, повинна бути рівною вартості, зазначеної в товарному чеку, який ви отримали разом із Замовленням. Увага! Відправка Товару на повернення здійснюється без вказівки післяплати, інакше Продавець не отримає посилку і вона повернеться назад Покупцеві.

Повернення грошових коштів за Товар

У разі оплати карткою через платіжний сервіс WayForPay, грошові кошти повернуться на вашу банківську картку.

У разі оплати при отриманні товару у відділенні «Нова Пошта» або готівкою кур'єру адресної служби «Нова пошта» – повернення грошових коштів здійснюється відповідно реквізитам, зазначеним в Заяві Покупця на повернення.

Термін повернення грошових коштів – 7 банківських днів, однак цей термін може бути збільшений через затримки, пов'язані з обробкою транзакцій.