Ваш кошик порожній
- Особистий кабінет
- Магазини
- Контакти
- Допомога
- Сервіс та консультації +380951885055
Повернення товарів
Відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення і/або обмін товару допускається за умови дотримання наступних умов:
• Товар не був у використанні, не зняті відповідні ярлики, бірки, захисні плівки, збережена упаковка;
• Відсутні сліди експлуатації товару. Немає плям, потертостей, розривів, подряпин, забруднень або інших слідів використання;
• З дня отримання товару пройшло не більше 14 днів;
За умови недотримання будь-якої з перерахованих умов Продавець має право відмовити Покупцеві в поверненні товару.
Як повернути товар
Щоб оформити повернення:
1. Переконайтеся, що відправляєте товар в тому ж комплекті, в якому отримали його.
2. У посилку обов'язково вкладіть Заяву на повернення наступного зразку.
3. Відправте посилку з оплатою відправником до відділення «Нова Пошта».
Реквізити для відправки
м. Київ, відділення «Нова Пошта» № 128 (пл. Спортивна, 1А (ТРЦ “Гулівер”)
Отримувач: ФОП Богданова Ірина Леонідівна
Контактний номер телефону: +38 095 304 73 52
Вартість доставки повернення розраховується за тарифами перевізника «Нова пошта» і сплачується відправником. Оголошена вартість товару, що повертається, повинна бути рівною вартості, зазначеної в товарному чеку, який ви отримали разом із замовленням.
Повернення грошових коштів за Товар
Увага!
При оплаті карткою через платіжний сервіс WayForPay, повернення коштів здійснюється на вказані в заяві реквізити карти клієнта, з якої здійснювалась оплата.
Термін повернення грошових коштів – 7 банківських днів, однак цей термін може бути збільшений через затримки, пов'язані з обробкою транзакцій.