Оплата

При замовленні товару в онлайн-магазині Sandro доступні наступні способи оплати:

  • - Оплата кур’єру при отриманні товару (адресна доставка «Нова Пошта»);
  • - Післяплата при отриманні товару у відділенні компанії «Нова Пошта». Більшість відділень обладнані платіжними терміналами, тому Ви зможете оплатити замовлення при отриманні як банківською картою, так і готівкою;
  • - Оплата банківською на сайті за допомогою захищеного платіжного сервісу WayForPay(доступна для усіх способів доставки, включаючи самовивіз з роздрібного магазину);
  • - Оплата в роздрібному магазині Sandro для способу доставки «Самовивіз магазину».
  • Повідомляємо, що для тимчасово розміщеного розділу «Outlet» діє тільки повна передоплата на сайті.

Доставка

КУР'ЄРСЬКА ДОСТАВКА ПО КИЄВУ

Доставка по Києву здійснюється протягом 1-3 днів з моменту оформлення замовлення за попереднім погодженням з покупцем.
Доставка оплачених замовлень здійснюється за допомогою перевізника «Нова пошта» і є безкоштовною. (Оплачений товар вартістю менше 3000 грн. доставляється за рахунок отримувача)
Вартість доставки неоплачених замовлень розраховується за тарифами перевізника «Нова Пошта» і оплачується отримувачем.

Графік кур’єрської доставки по Києву.

Пн - Сб з 09:00 до 20:00

Нд з 09:00 до 18:00

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Відправка Україною здійснюється перевізником «Нова Пошта» протягом 1-4 днів з моменту оплати замовлення на сайті.
Доставка по Україні (окрім тимчасово окупованих територій) здійснюється до обраного покупцем відділення компанії "Нова Пошта". Також доступна адресна доставка кур’єром "Нової пошти".
 Вартість доставки неоплачених замовлень розраховується за тарифами перевізника "Нова Пошта" і оплачується отримувачем.

Увага! Замовлення зберігається у відділенні транспортної компанії не більше 5-ти робочих днів, після завершення цього терміну замовлення повертається відправнику.

ОТРИМАННЯ ТОВАРУ

Перед відправкою замовлення менеджери ретельно перевіряють товари на наявність дефектів або будь-яких недоліків. Але процес транспортування зовнішніми кур'єрськими службами складно проконтролювати, у зв'язку з чим просимо уважно оглянути товар при отриманні та переконатися у відсутності видимих дефектів або пошкоджень.

САМОВИВІЗ З РОЗДРІБНОГО МАГАЗИНУ SANDRO

Самовивіз можна здійснити з усіх магазинів мережі Sandro, за умови наявності товару в цій точці продажу. Для цього потрібно оплатити замовлення на сайті, вибравши тип доставки «Самовивіз з магазину» і вказавши бутик, з якого Вам буде зручно забрати товар.

Інформація з адресами магазинів і режимом їх роботи розміщена на сторінці "Магазини".

Після оформлення замовлення, з покупцем зв'язується представник магазину для підтвердження наявності товару і узгодження часу готовності замовлення.

Резерв на неоплачений товар (з нової колекції) зберігається протягом 2-х днів з моменту оформлення замовлення на сайті.
В активний період розпродажу - резерв зберігається не більше 1-го дня.

Для отримання товару в роздрібному магазині, покупець повідомляє продавцеві-консультанту номер онлайн-замовлення.