whislist
cart
Товари у кошику (0)
close

Ваш кошик порожній

delivery
ДОСТАВКА ПО ВСІЙ УКРАЇНІ
delivery
ЛЕГКЕ ПОВЕРНЕННЯ
delivery
БЕЗПЕЧНА ОПЛАТА
delivery
+38 095 188-50-55
mobile-menu

Контакти

До служби підтримки клієнтів можна зателефонувати за номером +380951885055 з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 19:00 
 за київським часом або звернутися у будь-який час через контактну форму.

Через підвищене навантаження на контакт-центр у період розпродажів час очікування на лінії може збільшитись. Ми робимо все можливе, аби якомога швидше відповісти на ваш запит.

Просимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.

Контактная інформація:

info@sandro.ua
тел: +38 095 188-50-55

Команда Sandro.

Ми зв’яжемося з вами впродовж 48 годин.

Будь ласка, оберіть тему звернення.

Найчастіші питання

Що робити, якщо товар мені не підійшов?

Відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення і/або обмін Товару можливий протягом 14 днів з дня отримання замовлення. Деталі процедури можна уточнити у менеджера інтернет-магазину по телефону або в розділі "Повернення товарів".

Що робити, якщо я не пам'ятаю пароль?

Ви можете змінити пароль за допомогою функції «Забули пароль?» на сайті. Вона доступна у вікні авторизації / реєстрації. Натиснувши на посилання, покроково слідуйте подальшим інструкціям. Процедура відновлення пароля займе всього кілька хвилин.

Коли відправлять та доставлятьмоє замовлення?

Відправка та доставка замовлень по Києву і Україні здійснюється протягом 1-3 днів після підтвердження замовлення менеджером.

Що робити, якщо не вийшло оплатити замовлення онлайн?

Якщо в процесі оформлення онлайн-оплати виникла помилка, перевірте, чи списались грошові кошти з банківського рахунку. Якщо сума за замовлення списана, зв'яжіться з менеджерами інтернет-магазину за телефоном 0 800 336 251 для підтвердження отримання оплати. Якщо сума не списана, можете повторити процедуру оплати на сайті. У разі повторення помилки, рекомендуємо зв'язатися з менеджером інтернет-магазину або зі співробітником банку, карту якого використовуєте при оплаті.

Як оформити замовлення на сайті?

Скористайтеся фільтрами онлайн-каталогу, щоб знайти потрібний товар. У картці товару оберіть потрібний розмір і колір, після чого натисніть кнопку «Додати до кошика» і далі «Оформити замовлення». Також на цьому етапі є можливість «Переглянути кошик» і відредагувати його або повернутися до покупок.
Після внесення контактної інформації про одержувача замовлення, спосіб доставки і оплати, відправте замовлення кнопкою «Підтвердити замовлення».

Форма зворотнього зв'язку

До звернення ви можете завантажити файл у .jpg, .pdf, .png, .gif форматі, загальна вага якого не перевищує 10MB.

Файл має бути менше 10MB

* Обов’язкові поля

Ми зберігаємо персональні дані клієнтів, які звертаються до служби підтримки, щоб більш ефективно реагувати на всі запити. Це допомагає нам оптимізувати процес і швидше обробити клієнтські запити. Звертаючись в нашу службу підтримки, ви погоджуєтеся з нашими правилами. Відповідно до них, ви маєте доступ до особистих даних, а також можете виправляти, видаляти, переносити і обмежувати використання особистих даних. Для цього вам необхідно зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів за адресою sandro.ua/contact-us або поштою: SandroParis - Service Client - 150 boulevard Haussmann - 75008 Paris.