Контакти

До служби підтримки клієнтів можна зателефонувати за номером +380951885055 з понеділка по неділю з 10:00 до 20:00 за київським часом або звернутися у будь-який час через контактну форму.

Через підвищене навантаження на контакт-центр у період розпродажів час очікування на лінії може збільшитись. Ми робимо все можливе, аби якомога швидше відповісти на ваш запит.

Просимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.

Контактная інформація:
тел: +38 095 188-50-55

Команда Sandro.

Ми зв’яжемося з вами впродовж 48 годин.

Будь ласка, оберіть тему звернення.

Найчастіші питання

Що робити, якщо товар мені не підійшов?

Відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення і/або обмін Товару можливий протягом 14 днів з дня отримання замовлення. Деталі процедури можна уточнити в розділі "Повернення товарів".

Що робити, якщо я не пам'ятаю пароль?

Ви можете змінити пароль за допомогою функції «Забули пароль?» на сайті. Вона доступна у вікні авторизації / реєстрації. Натиснувши на посилання, покроково слідуйте подальшим інструкціям. Процедура відновлення пароля займе всього кілька хвилин.

Кому можу задати питання щодо товару?

Менеджери магазину Sandro із задоволенням дадуть відповідь на питання про товари, умови доставки, повернення замовлень за телефоном 095-188-50-55.

Графік відправлення замовлень: з понеділка по неділю, з 10:00 до 20:00. На сайті оформити замовлення можна цілодобово.

Коли відправлять та доставлять моє замовлення?

Відправка та доставка замовлень по Києву і Україні здійснюється протягом 1-3 днів після підтвердження замовлення менеджером магазину.

Графік відправлення замовлень: з понеділка по неділю, з 10:00 до 20:00.

Як оформити замовлення на сайті?

Скористайтеся фільтрами онлайн-каталогу, щоб знайти потрібний товар. У картці товару оберіть потрібний розмір і колір, після чого натисніть кнопку «Додати до кошика» і далі «Оформити замовлення». Також на цьому етапі є можливість «Переглянути кошик» і відредагувати його або повернутися до покупок.



Натиснувши «Оформити замовлення» після внесення контактної інформації про одержувача замовлення, місто, спосіб доставки, відправте замовлення кнопкою «Підтвердити замовлення» та оплатіть замовлення у вікні оплати WayforPay.
Після чого отримаєте листа на вказану пошту, з інформацією про здійснене замовлення та електронний чек оплати.

Форма зворотнього зв'язку

До звернення ви можете завантажити файл у .jpg, .pdf, .png, .gif форматі, загальна вага якого не перевищує 10MB.

Файл має бути менше 10MB

* Обов’язкові поля

Ми зберігаємо персональні дані клієнтів, які звертаються до служби підтримки, щоб більш ефективно реагувати на всі запити. Це допомагає нам оптимізувати процес і швидше обробити клієнтські запити. Звертаючись в нашу службу підтримки, ви погоджуєтеся з нашими правилами. Відповідно до них, ви маєте доступ до особистих даних, а також можете виправляти, видаляти, переносити і обмежувати використання особистих даних. Для цього вам необхідно зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів за адресою sandro.ua/contact-us або поштою: SandroParis - Service Client - 150 boulevard Haussmann - 75008 Paris.