Що робити, якщо не вийшло оплатити замовлення онлайн?

Наприклад: "Відшкодування", "Повернення", "Самовивіз"

Що робити, якщо не вийшло оплатити замовлення онлайн?

Що робити, якщо не вийшло оплатити замовлення онлайн?

Якщо в процесі оформлення онлайн-оплати виникла помилка, перевірте, чи списались грошові кошти з банківського рахунку. Якщо сума за замовлення списана, зв'яжіться з менеджерами інтернет-магазину за телефоном 0 800 336 251 для підтвердження отримання оплати. Якщо сума не списана, можете повторити процедуру оплати на сайті. У разі повторення помилки, рекомендуємо зв'язатися з менеджером інтернет-магазину або зі співробітником банку, карту якого використовуєте при оплаті.

Відповідь була корисна?

Дякую за вашу відповідь